קידום אתרים של רופאים

רופאים מסוגים שונים זה משהו שבדרך כלל מחפשים בגוגל.

אם למישהו יש בעיה מסוימת הוא יחפש אותה ויפנה לחיפוש הממומן או האורגני בגוגל.

כל למשל אם מישהי צריכה טיפול אסתטי של  עיצוב שפתיים או ניתוח הצמדת אוזניים והיא לא מכירה מי שעושים טיפולים כאלה היא תחפש בגוגל ומי שיעלה למעלה בחיפוש האורגני או הממומן יקבל פניה.

כדאי לקדם את האתר גם ברמה כללי כמו למשל רפואה אסתטית  או פונדקאות וגם ברמה פרטנית כמו טיפולי שיניים בלייזר

אחד הדברים החשובים שצריכים להיות באתר של רופא הוא מיהו הרופא ומה הידע והניסיון שלו. כדאי לשים דף דף אחד אודות הרופא עם פירוט של כל הידע והניסיון שלו, עוד דף אודות המרפאה עם צילומים של המקום, החדרים, הציוד וכל מה שצריך. אם במרפאה יש כמה אנשי צוות כמו למשך עוד רופאים או שיננית אז צריך לפתוח לכל אחד מהם עוד דף.

נוסף לזה צריך להתחשב גם במיקום הגאוגרפי של רופא השיניים. ואז לפתוח מפת גוגל העסק שלי לרופא. אם לדוגמא אנחנו מקדמים רופא שיניים בראשון לציון אז מפה מתאימה תביא אנשים לאתר או להתקשר ישירות.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*