רופא אסתטי

רופא אסתטי עוסק בכל מה שקשור לשיפור המראה של הפנים והגוף. רפואה אסתטית היא רפואה פרטית בלבד

קידום של אתרים בתחום האסתטיקה יכול להתבצע בגוגל לפי ביטויים שאותם מחפשים ויכול להתבצע בפייסבוק על ידי פניה לקהלים פוטנציאלים.

לצורך הקידום בגוגל מבצעים בהתחלה חקר מילות מפתח כדי לראות מה רוצים לקדם.

הביטויים שרוצים לקדם מתחלקים ל3:

ביטויים כלליים

רופא אסתטי

מנתח פלסטי

ניתוח פלסטי

מרפאה אסתטית

רפואה אסתטית

טיפולים אסתטיים

ביטויים שקשורים לאיברים בגוף

ניתוח אף

מילוי שפתיים

מילוי שקעים מתחת לעיניים

הצמדת אוזניים

ניתוח עפעפיים

העלמת צלקות

ביטויים שקשורים לחומרים שמשתמשים בהם

חומצה היאלורונית

בוטוקס

מזוחוטים

חוטי זהב

חוטי אפטוס

במחקר בודקים מה הגולשים מחפשים בביטויים האלה ובעוד ביטויים תואמים וגם בהרחבות שלהם כמו "מרפאה אסתטית בתל אביב"

אחרי מחקר המילים צריך להכין תכנים מתאימים לכל נושא שמתחילים לקדם.

התכנים מתחלקים לכמה סוגים

מאמרים

המאמרים צריכים להיות על כל נושא שרוצים לקדם וגם נושאים כלליים כמו למשל מה הסיכון שיש בטיפול. כך למשל צריך להיות מאמר על עיבוי שפתיים ועוד מאמר שמסביר על בוטוקס.

לכל טיפול רצוי לשלב מאמר שמסביר על הטיפול, מה האפשרויות לבצע אותו, לכמה זמן הוא מחזיק ומהו תהליך ההחלמה.

חשוב שהמאמר יהיה לפחות בן 300 מילים ויהיה בשפה שנוחה לקריאה על ידי הקהל הרחב ובלי מונחים רפואיים מסובכים.

כדאי לשלב במאמר תמונות אילוסטרציה ולא לשכוח לתת לכל תמונה תיאור ALT.

תמונות

אתר של רופא חייב שיהיו בו תמונות. חלק מהתמונות יהיה תמונות תדמית של הרופא ושל המרפאה. חלק מהתמונות יהיו של שלבי הטיפול האסתטי. חלק נכבד והתמונות יהיו תמונות של לפני ואחרי הטיפול. כל הרעיון של התמונות הוא לשדר תדמית ולהראות לגולשים את האפשרויות של הטיפול.

חשוב שהתמונות יהיו אסתטיות ולא מפחידות.

סרטוני תדמית

סרטוני תדמית חשובים לעזור בקידום כי הם מעבירים ידע ונותנים ללקוח הפוטנציאלי תחושה של מה שקורה במרפאה. סרטונים גם יכולים לתת הסברים על הטיפולים.

קידום ממומן בגוגל של מרפאה אסתטית

לצורך קידום ממומן מחליטים איזה ביטויים רוצים לקדם.

אחרי שהוחלט מה רוצים לקדם בונים קבוצת מודעות מתאימה לכל נושא, כך למשל 2 מודעות ירוצו לסירוגין על "הצמדת אוזניים"

עם ביטויים מתאימים ו2 מודעות ירוצו על "ניתוח עפעפיים" עם ביטויים מתאימים.

יבוצע מעקב אחרי המודעות והביטויים בתיאום עם הלקוח. יש להכניס ביטויים שליליים של דברים לא רלבנטיים כמו "קופת חולים" או "חינם"

יש לקבל תגובה מהלקוח על כמות ואיכות הפניות וצריך לשפר את הקמפיין לפי צורך.

בקידום ממומן של רופא אסתטי (ורופא בכלל) לא ניתן לבצע רימרקטינג (שיווק מחדש) עקב מדיניות גוגל.

קידום אורגני בגוגל של רפואה אסתטית

הקידום האורגני צריך להתבסס על אתר שבנוי בפלטפורמה מתאימה. יש להיוועץ עם מקדם אתרים לפני בניית האתר ולא אחרי כדי שהבניה תהיה נכונה.